
پیشبینی اینکه آیا Mahalo خواهد توانست موتور جستجوی گوگل را در عرض ۴ سال پشت سر گذارد، سخت است. با این همه، اسکوبل با این بحث خود سوال مهمی را مطرح میکند: آینده جستجو چیست؟
اما آقای اسکوبل باید این را هم در نظر بگیرند که حتی اگر گوگل نتواند مدلهای فعلی خود را با جستجوی اجتماعی سازگار کند، به راحتی میتواند با خرید یکی از این شرکتها (و یا حتی خود Mahalo) این قابلیت را به مجموعه خود بیافزاید.
گفتنی است که موتورهای جستجوی اجتماعی مانند Mahalo بجای جستجو در اطلاعات جمعآوری شده توسط Agentهای موتور جستجوگر، کلمات کلیدی را در مجموعهای از نوشتههای افراد مورد اعتماد در مورد سایتهای مختلف، جستجو میکنند.
منبع: TechCrunch
نظرها (0):
نوشتن نظر جدید